Completeaza formularul cotatii de pret pentru produsul de asigurare dorit si alege ca modalitate de plata “Plata online, op sau cash in agentiile noastre.
Online Prin procesatorul de plati Netopia. Pentru efectuarea platii on-line, esti directionat pe pagina securizata de internet a procesatorului de plati Netopia, unde se proceseaza plata. Dupa plata vei primi polita pe email si in contul tau de client, inregistrat pe tcv.develop.eiddew.com In contul utilizatorului, in sectiunea Comenzile mele va fi afisata informatia cu privire la statusul ofertei: Plata neconfirmata/Platit. Polita va fi emisa si va putea fi descarcata din cont doar dupa ce s-a confirmat plata.
Offline
In agentiile noastre numerar, transfer bancar sau card la POS . Poti solicita si livrare prin curier, insa costul acestui serviciu va fi suportat integral de destinatar.
Livrare la domiciliu si plata la livrare
Aceasta modalitate este valabila doar pentru anumite tipuri de polite Poti apela direct numarul de telefon 0758770770 sau prin intermediul chat-ul de pe tcv.develop.eiddew.com, iar consilierii nostri te vor ajuta cu toate informatiile de care ai nevoie. Plata cu Ordin de Plata si livrarea politei prin curier Completeaza formularul cotatii de pret pentru produsul de asigurare dorit si alege ca modalitate de plata “Plata cu OP”. Noi te vom contacta sa reconfirmam datele iti transmitem oferta in baza caruia iti vom trimite un decont pe email sa poti face plata in aceeasi zi in care faci comanda. Dupa efectuarea platii, trimite-ne ordinul de plata pe mail la contact@tcv.com.ro sau consilierului cu care ai discutat Dupa ce primim confirmarea ordinului de plata, noi iti vom emite polita ti-o vom trimite pe mail si in contul de client creat pe tcv.develop.eiddew.com Poti solicita si livrare prin curier, insa costul acestui serviciu va fi suportat integral de catre destinatar. Politele de asigurare achizitionate prin intermediul nostru sunt stocate pe site in contul de client si sunt disponibile dupa logarea cu datele de acces generate in momentul crearii contului. Acestea sunt disponibile oricand utilizatorul doreste sa le acceseze sau pentru a fi imprimate pe suport de hartie.
Cum rectific o eroare inscrisa in polita de asigurare?
Daca datele inscrise pe polita de asigurare nu corespund cu cele furnizate de cumparator in formularul de comanda sau inscrise in certificatul de inmatriculare/carte de identitate/acte proprietate, Cumparatorul este obligat sa ne anunte, in cel mai scurt timp pe email, la contact@tcv.com.ro, pentru a remedia situatia. Eventualele erori inscrise in polita de asigurare vor fi corectate prin emiterea de catre asigurator de acte aditionale/suplimente de asigurare la polita emisa.
Cum anulez o polita de asigurare?
Cumparatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul incheiat la distanta, in termen de 14 zile calendaristice de la incheierea contractului de asigurare fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Dreptul de denuntare unilaterala nu se aplica in cazul, contractelor de asigurare pentru calatorie in strainatate odata inceputa perioada de asigurare, a politelor de asigurare de calatorie si pentru bagaje sau a altor polite de asigurare pe termen scurt cu o durata de cel mult o luna calendaristica, a asigurarilor obligatorii de locuinta. Politele de asigurare RCA, politele de asigurare obligatorie a locuintelor (PAD) nu se anuleaza de catre societatile de asigurare, cumparatorului revenindu-i obligatia de a achita prima de asigurare pentru acestea.
Restituirea primei achitate de asigurat pentru polita de asigurare R.C.A. se poate face doar in cazul instrainarii autovehiculului sau in cazul radierii acestuia, situatii in care orice asigurare isi pierde automat valabilitatea!
Cererea de restituire se inainteaza direct asiguratorului la care a fost emisa polita de asigurare RCA.
ATENTIE: politele de asigurare se vor emite doar dupa ce primim confirmarea platii.